הרחבות לביטוחי בריאות

הרחבות לביטוחי בריאות

הרחבות לביטוח בריאות עוזרות באופן משמעותי לשמירה על בריאות תקינה והגנה מפני הוצאות רפואיות בלתי צפויות.

בעוד שביטוח הבריאות הממלכתי מספק טיפול רפואי בסיסי כגון ביקורים אצל רופא משפחה, ביקורים במיון ואשפוז בבית חולים, ישנן הרחבות רבות לביטוח בריאות שמשפרות הן את יכולות השמירה על בריאות תקינה והן את יכולת ההתמודדות הכלכלית והרפואית במצבי חולי.

בהמשך נסקור כמה מההרחבות הנפוצות לתוכניות ביטוח בריאות שיכולות לעזור לך ולמשפחתך להישאר בריאים ומוגנים כלכלית.
מה כוללות הרחבות לביטוחי בריאות?
הרחבות לביטוח בריאות רבות כוללות בדיקות והדמיות מיוחדות. אלה עשויות לכלול בדיקות גנטיות, בדיקות הדמיה אבחנתיות ובדיקות סקר לסרטן. בדיקות אלו יכולות לעזור לגלות בעיות בריאות קטלניות בשלב מוקדם, לפני שהספיקו להחמיר וליצור נזק בלתי הפיך, ולאפשר טיפול יעיל יותר עם פחות תופעות לוואי ופגיעה מופחתת באיכות החיים.

הרחבות לביטוחי בריאות הן למעשה התשובה של שוק ביטוחי הבריאות הפרטיים לתכניות המורחבות שמציעות קופות החולים, שאינן בהכרח מקנות שירותי רפואת מומחים פרטיים (כמו ביטוח בריאות פרטי), אלא תוספות מאוד ספציפיות לביטוחי הבריאות הציבוריים שעוזרות בעיקר להוריד עלויות.
הרחבות לביטוחי בריאות להריון ולידה
הריון ולידה הם שניים מהאירועים המשמעותיים ביותר בחייה של אישה, ושמירה על הכיסוי הביטוחי הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בין חווית לידה לחוצה וחוויה רגועה.

תוכניות ביטוח בריאות רבות מציעות חבילות הריון ולידה המספקות כיסוי מקיף לבדיקות וטיפולים בשלבי טרום לידה, בלידה עצמה, ובטיפול לאחר לידה. חבילות אלו עשויות להציע גם שירותים נוספים כמו ייעוץ הנקה, שיעורי חינוך ללידה וגישה לרשת של רופאים מיילדים ורופאי ילדים.

בין אם מדובר בבדיקות סקר גנטיות נרחבות יותר, סקירות מערכות מרובות ומעמיקות יותר, הרחבות לביטוחי בריאות להריון ולידה הן חובה לכל הריונית בישראל. נכון- מערכת הבריאות הציבורית מספקת את הבסיס, אבל מי רוצה רק את הבסיס של הבסיס לילדיו? אף אחד! הרחבות הריון ולידה הן השקעה באם וההשקעה הראשונה בבריאותו ושלומו של העובר.

הרחבות לביטוחי בריאות הנפש
בריאות הנפש היא חלק מהותי מהרווחה הכללית של אדם והחשיבות של גישה לשירותי בריאות הנפש היא משמעותית עבור אנשים רבים. כיום, קשה עד כמעט בלתי אפשרי להשיג תורים למרפאות בריאות הנפש וגם אז- צריך להיות במצב קיצון כדי להתגבר על התור הארוך של אנשים שנשארים ללא מענה בשלבים בהם ניתן עוד לפתור בעיות בקלות.

תוכניות ביטוח בריאות רבות מציעות הרחבותי לבריאות הנפש, שיכולות לכלול מגוון שירותים, כגון טיפול ומפגשי ייעוץ, ניהול טיפול תרופתי, וטיפול בהפרעות שימוש בסמים. על ידי מתן גישה לשירותים חיוניים אלו, תכניות ביטוח בריאות עוזרות למבוטחים שלהן לשמור על בריאות נפשית טובה ולשפר את איכות חייהם.

הרחבות ביטוח בריאות- רפואה אלטרנטיבית
בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה בפופולריות של הרפואה האלטרנטיבית על שלל תחומיה. ככל שאנשים מחפשים גישות טבעיות והוליסטיות לטיפול רפואי, וככל שיותר מחקרים מעידים על יעילות הגישות הללו בטיפול בבעיות כרוניות רבות, כך יש דרישה בקרב מבוטחים לפתרון ביטוחי שיאפשר להם את קבלת הטיפולים הללו.

יחד עם זאת, רפואה אלטרנטיבית אינה מכוסה בשום צורה על ידי רובד הבסיס והביטוחים היחידים המציעים אותה הם הביטוחים המורחבים של קופות החולים או הרחבות לביטוח בריאות פרטיים.

תוכניות ביטוח בריאות פרטיות רבות מציעות כיסוי לרפואה אלטרנטיבית, הכולל טיפולים כגון דיקור, טיפול כירופרקטי, שיאצו, טיפול בעיסוי ועוד. שירותים אלה יכולים לעזור להקל על כאב, לקדם בריאות כללית, ויכולים להוות תוספת חשובה לטיפולים רפואיים מסורתיים.

הרחבות ביטוח שיניים
גם טיפולי שיניים אינם מכוסים בביטוח הבריאות הבסיסי של קופת החולים. עם זאת,ספקי ביטוח רבים (כמו גם קופות החולים בביטוחים המורחבים שלהן) מציעים כיסוי לטיפולי שיניים כתוספת לפוליסת ביטוח הבריאות הפרטי שלהם. כיסוי זה מסייע למבוטחים לשמור על בריאות הפה, אשר כיום כבר ידוע שהיא קשורה ישירות לבריאות הכללית ואיכות החיים.

בין אם אתם מחפשים כיסוי לטיפולי שיניים, בדיקות והדמיות מיוחדות, שירותי הריון ולידה, או רפואה אלטרנטיבית, הרחבות לביטוח בריאות יכולות לעזור לך ולמשפחתך להישאר בריאים.

למידע נוסף
crossmenu